Konvo UM 2011

Alhamdulillah, Allah bagi kesempatan untuk saya melihat kemeriahan suasana konvokesyen UM pada tahun ni. Actually memang ada nak jumpa beberapa orang member yang konvo tahun ni, tu pasal datang juga walaupun masa agak terhad. Apapun, tahniah kepada mereka yang telah selamat konvo baru-baru ini. Konvo itu bukan penamat, tapi pemula. hehe..

Sempat juga saya beli 1 jumper yang memang telah lama diidamkan.hehe.Ada rezeki hari tu, terus sambar tanpa fikir panjang. Anyway, masa nak tunggu member di foodcourt gerai konvo, hujan rahmat dari Allah telah turun. Banyak hikmahnya, redha dan sabar untuk semuanya. Saya balik diiringi hujan, bagus juga, dah lama tak mandi hujan ni..hehe.

Di bawah ni suasana yang sempat saya ambil ketika para graduan sesi pagi baru keluar. Kenangan juga bagi saya apabila datang konvo kali ni, coz tahun lepas saya terlibat sama dan tahun sebelum tu saya adalah AJK yang mengendalikan program konvo ni. Sedikit sebanyak terimbau kenangan lama. hehe..
Melihat junior sedang bertungkus lumus untuk berniaga di gerai masing2, saya juga pada satu masa pernah berada di tempat mereka.Masa terus berlalu, semakin hari semakin dekat kita dengan kematian. Saat yang tidak akan pernah hilang. Semoga kita semua bersedia.

"Orang yang sentiasa mengingati mati, adalah orang yang bijak"




Friday, October 14, 2011

0 Comments: