Remembering

Assalamualaikum wbr

Sesungguhnya blog saya ini memang telah bersawang2 dengan berseliratnya..hehe..So, untuk hilangkan sedikit kekusutan sawang itu. Saya memasukkan entry yang pendek ini.
Erm..juz want to share. Tadi baru habis exam sijil Usuluddin yang saya sedang sambung di Akademi Pengajian Islam di UM. Fuuhh..nak masuk ke bilik exam tu punyelah ketaq, bila dah habis..Alhamdulillah. Lega. Agaknya dah lama x exam kan..huhu..

Anyway, next exam is 26 March 2011. Seems i have to postponed it..again..huhu..xpelah..dah agenda Allah kan..hmm...Jadual saya semakin hari agak pack sekarang sebab tu agak payah nak update blog. Semoga Allah Ya Wahhab dan Ya Wakil datangkan pembantu-pembantuNya untuk membantu agamaNya di sini. Saya serahkan sepenuhnya kepada Allah.

Selain itu, perkongsian ilmiah mungkin belum lagi. Sebab tadi baru belajar bab Falsafah Islam dalam sijil Usul, menarik dan perlukan perhatian penuh utk faham konsep dia secara keseluruhan. Moga kelas minggu depan pun menarik juga..hehe..Kelas tadi mengingatkan saya tentang apa yang saya belajar masa degree dulu. Agak pening juga sebab dia adalah teori sedangkan saya adalah orang teknikal..mau x mau kenalah hadapi juga..huhu..

Masa nak solat asar tadi tersempaklah dengan calon-calon MPMUM dan wakil2nya. Sempatlah sapa menyapa sekejap. Moga Allah ya Qawiy memberi mereka kekuatan untuk terus berjuang dalam apa jua keadaan.

Apapun, Moga Allah memudahkan segala urusan kita InsyaAllah. Setiap hari kena berserah diri untuk di agendakan oleh Allah. Kerdau menanti, tapi saya masih belum buat jadual untuk turun ke sana lagi. Big Boss dah bagi order..huhu..sory ya boss..tengokla bila2 Allah bagi sign kena turun..huhu..

Berusahalah sedaya mampu selagi roh masih di jasad. Once bila dia dah kembali kepada penciptanya, jasad hanya 1 elemen lemah yang tidak mampu buat apa-apa.

Sunday, February 20, 2011