Minggu yang penuh




Alhamdulillah..kita dah sampai ke bulan ZulKaedah..sebak juga rasa hati pabila syawal meninggalkan kita. Namun, hidup dan perjuangan mesti diteruskan. Suka saya nak berkongsi sedikit tentang aktiviti yang dijalankan di UM sejak akhir-akhir ini. Antaranya, Hari Keusahawanan untuk subjek keusahawanan yang majoriti diambil oleh pelajar tahun 1. Berlangsung selama 2 hari, macam-macam diorang jual. Tahniah untuk mereka.



Kemudian, Festival Mahasiswi yang baru habis semalam. Setinggi tahniah untuk penggerak program yang telah bertungkus lumus sejak beberapa bulan yang lalu. Semoga manfaatnya akan terpalit kepada semua yang hadir. Ameeen…



Malam tadi juga baru di adakan jamuan AidilFitri Persatuan Mahasiswa Islam Universiti Malaya di Bilik Kegiatan Siswa, Akademi Pengajian Islam. Tidak kurang juga yang hadir. Menu soto menjadi santapan kami malam tadi. Terima kasih kepada tukang masak dan semua yang membantu menjayakannya.



Saya juga dimaklumkan PUSMAL akan mengadakan Seminar Keusahawanan di Kompleks Perdana Siswa yang ditaja khas oleh KFC. Free katanya, hehe..sesiapa berminat, boleh menjadi peserta. Tapi, kan pelajar masih ada kelas..pelik juga saya.



Pagi ini juga junior saya mengadakan pameran untuk subjek yang diambilnya di ruang legar APIUM. Hope semuanya berjalan lancar. Banyak lagi nak share ni..tak pelah..nanti sambung. Semoga kalian semua diberkati Allah dan dipermudahkan urusan hari ini…


Monday, October 19, 2009

0 Comments: