Kesedihan menyelubungi

Bismillahhirrahmanirrahim...


Sebaknya melihat gambar-gambar yang dipaparkan...Ya Allah..bantulah saudara-saudara SeIslam kami di sana, ganjarilah mereka dengan kemenangan terhadap tentera zionis. Redhailah perjuangan mereka. Perkenankanlah doa mereka Ya Mujib. Kami tidak tertahan lagi, kami hanya mampu melihat, menderma, memboikot dan berdoa kepadaMu Ya Qawiy Ya Matin. Sesungguhnya kami tidak sanggup lagi melihat kesengsaraan mereka Ya Basiir...Kalahkan lah tentera zionis Ya Allah.




























































































































































dalam kesibukan pilihanraya kampus yang sememangnya menguji ketahanan mental dan fizikal, saya tetap mengikuti perkembangan semasa tentang peperangan yang sehingga kini masih tidak kelihatan penghujungnya. melihatkan gambar di atas, hati saya merintih, air jernih mengalir dipipi. Tidak terluah kata-kata. Doalah yang menjadi peneman setia. Ayuh kita berdoa demi keselamatan dan kesejahteraan saudara-saudara kita yang berjuang memlihara agama ISLAM tercinta. Jika kita tiada 'sense' tentang isu ini, check lah balik iman kita.

















Friday, January 16, 2009

1 Comment:

Hanun said...

Sedih melihat gambar2 tu...mungkin ayat ni bleh jd penawar kesedihan kita semua...

"Dan jangan sekali-kali kamu mengira bahwa orang-orang yang gugur di jalan Allah itu mati, sebenarnya mereka itu hidup di sisi Tuhannya mendapat rezeki". Ali Imran