KeMerdekaan Vs KeResahan


Alhamdulillah..setinggi2 kesyukran saya panjatkan kepada Allah..musim peperiksaan akhir saya dah habis..4 paper yang saya ambil se mini, dah habis semua lalui..


SHES 1601 (Flora Malaysia) – 6 NOV

SHES 1602 (Fauna Malaysia) -10 NOV

CBEB 1106 (Prinsip Pemasaran)– 11 NOV

SHES 2240 (Genetik Asas) – 12 NOV


Tepat pada jam 1330 tadi saya menghabiskan ayat terakhir pada kertas terakhir..lega rasanya sebab berderet kertas dari 10hb lagi..


Apapun, sekarang adalah masa tawakkal..masa berusaha utk membaca dan buat latihan dah habis..masa bermunajat dengan Allah semoga keputusannya adalah yang terbaik yang diberikanNya..Namun, sebagai manusia, tidak terlepas daripada risau tentang keputusan yang akan diterima. Semoga dengan berdoa menggunakan nama-nama Allah, Ya Zohir, Ya Batin, Ya Wahhab, Ya Malik, Ya Latif akan membantu supaya pemeriksa kertas kita boleh memberikan markah yang terbaik untuk kita..ameeen…


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Kepada rakan-rakan yang rata-ratanya masih belum habis, semoga Berjaya saya ucapkan. Teruskan berusaha sehingga ke akhir masa yang ditetapkan. Doa dan restu ibubapa jangan disampingkan.


Selepas ini kita akan bercuti selama lebih kurang sebulan dan gunakanlah masa ini sebaik mungkin. Pesan Umi supaya bermula daripada cuti ini, kita dah mulakan persediaan untuk subjek yang bakal ditempuhi utk sem depan. ‘Orang Islam tidak akan jatuh di lubang yang sama dua kali..”


Semoga berjaya rakan-rakan ku..


Wednesday, November 12, 2008

0 Comments: